Planujesz wczasy rodzinne na Mazurach? Odwiedź Pajdę

Ośrodek Pajda Mazur to wyjątkowy kawałek Mazur, położony nad samym jeziorem Szeląg Wielki, z domowymi potrawami i chlebem wypiekanym na miejscu. Na terenie ponad 1,5 hektara ogrodzonego terenu znajdziesz całoroczne domki drewniane, nowoczesne apartamenty, stanowiska camperowe i caravaningowe, pole namiotowe i restaurację z wyśmienitą mazurską kuchnią. Naszą nowością jest prywatna plaża z Pajda Mariną i domkami na wodzie.

Zasmakuj w wyjątkowej krainie Mazur, bezpośrednim dostępnie do jeziora, prywatną plażą, wypożyczalnią sprzętu, przyjaznym dla dzieci kąpieliskiem  i animacjami dla dzieci.

Wszyscy, którzy chcą Ugryźć Kawał Mazur – powinni odwiedzić naszą Pajdę!

Nasza historia

Pajda Mazur to my i nasza rodzina.

Nasza historia z turystyką zaczęła się w 2010r, kiedy po długim pobycie za granicą i po narodzinach naszej córki, zapragnęliśmy powrotu do kraju.
Doświadczenia w branży nie mieliśmy – ale mieliśmy serce i zapał, które w całości dedykowaliśmy temu kawałkowi Mazur.

Nasz wspólny cel był jeden – stwórzmy takie miejsce do którego sami chętnie byśmy przyjeżdżali.

Ponieważ sami byliśmy młodą rodziną z małymi dziećmi, najbliższe były nam potrzeby rodzin. Tak narodził się pomysł, aby stworzyć obiekt przyjazny rodzinom, ale na każdą kieszeń. Zdecydowaliśmy, że zaczniemy małymi krokami i w miarę upływu lat będziemy się rozwijać.

Także na początek posadziliśmy 1200 świerków, kupiliśmy kajaki i  otworzyliśmy Camping Kątno wraz z Barem Szuwarek.

Tak właśnie rozpoczęła się nasza przygoda.

Aktualnie Pajda Mazur to domki, apartamenty, domki na wodzie, camping i restauracja, ale idea wciąż jest taka sama: komfortowy wypoczynek blisko natury.

Naszą dumą jest kuchnia i jej smaczne domowe jedzenie, które od lat oparte jest na tych samych, szczerych recepturach. Goście kochają nasze pierogi i pomidorówkę.
Bardzo ważne jest dla nas, aby maluchy miały zapewnione dużo atrakcji, żeby miały frajdę z cieszenia się przyrodą, a w tym samym czasie były bezpieczne. Dzięki temu możemy realizować drugi bardzo ważny cel – chwile relaksu  dla rodziców w przyjaznej, swobodnej atmosferze.

Na tym nie poprzestajemy, chcemy się nadal rozwijać. Mamy dużo ciekawych planów na nadchodzące lata, chcemy zaskakiwać swoich Klientów, tak aby z radością do nas wracali.

Jesteśmy w miejscowości Kątno, usytuowanej 8 km od trasy Warszawa – Gdańsk niedaleko Ostródy

Kemping Mazury

DOMKI Z WIDOKIEM NA JEZIORO

APARTAMENTY NA MAZURACH

CAMPING MAZURY

Zasmakuj w wyjątkowej krainie, bezpośrednim dostępnie do jeziora, prywatnym molo, wypożyczalnią sprzętu, przyjaznym dla dzieci kąpieliskiem i domowej kuchni!